گارانتی صابون ریز اتوماتیک – شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ، دستگاه مایع ریز اتوماتیک ریکس را به مدت ۱۸ ماه از زمان فروش، تعمیر یا تعویض دستگاه مایع ریز و لوازم جانبی معیوب عهده دار خواهد بود به شرط آنکه موارد خرابی شامل شرایط ذکر شده در ادامه نباشد.

خدمات گارانتی فقط برای خریدار اصلی که فاکتور خرید به نام او صادرشده است اعمال می گردد.

شرایط خارج از گارانتی صابون ریز اتوماتیک ریکس

  • خرابی های ناشی از تعمیر یا دست کاری ایجاد شده توسط افراد غیر مجاز

  • استفاده ناصحیح از دستگاه یا لوازم جانبی (استفاده خارج از دستور العمل کاربری)

  • باز کردن پیچهای دستگاه

  • مخدوش بودن برچسب اصلی دستگاه حاوی شماره سریال و مدل دستگاه

  • هرگونه اشکال ناشی از: شوک الکتریکی، نوسانات برق، ضربه فیزیکی، شکستگی، ترک خوردگی،‌ سوختگی، ریختن مایعات یا مواد شیمیایی غیر از حیطه کاربرد دستگاه، حمل و نقل و…

  • عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی

  • بسته بندی نامناسب کالا هنگام تحویل آن به مرکز خدمات پس از فروش شرکت به شکلی که موجب خرابی در دستگاه شود.

موارد ضروری گارانتی مایع ریز اتوماتیک ریکس

  • ارائه خدمات گارانتی با ارائه کارت گارانتی مقدور خواهد بود.

  • تشخیص موارد فوق به عهده کارشناسان شرکت خواهد بود.

  • مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ارائه خدمات گارانتی

مشتریان محترم جهت برخورداری از گارانتی محصول موظف به نگهداری و ارائه فاکتور خرید و کارت گارانتی مایع ریز با مشخصات ذیل می باشند.

فاکتور خرید: دارای تاریخ خرید، مدل دستگاه، شماره سریال و مهر فروشگاه

کارت گارانتی: دارای تاریخ اتمام گارانتی، مدل دستگاه، شماره سریال

* لازم به ذکر میباشد در صورت عدم ارائه هر کدام از مدارک فوق به مرکز خدمات پس از فروش، این مرکز می تواند از ارائه خدمات گارانتی جلوگیری نماید.

نحوه تعویض ۷ روزه کالا ریکس

در صورتی که دستگاه صابون ریز تحویل داده شده به مشتری، دارای نقص اساسی با شروط مذکور در زیر باشد، مشتری باید حداکثر تا  ۷ روز پس از تحویل گرفتن محصول، موضوع را از طریق تماس تلفنی به واحد خدمات پس از فروش ریکس اعلام نماید.

شرکت پس از حصول اطمینان، موظف به تعویض دستگاه مشتری است. در این حالت تمامی فرایند های پس گرفتن دستگاه از مشتری و ارسال مجدد یک نمونه دیگر، برای مشتری کاملا رایگان است و هزینه آن برعهده فروشنده می باشد.

شرایط تعویض ۷ روزه کالا

منظور از نقص اساسی دستگاه مایع ریز، عیوبی به شرح زیر است:

  • معیوب بودن عملکرد دستگاه و وجود نقص یا زدگی ظاهر محصول که به تأیید فروشنده برسد.

  • عدم روشن شدن دستگاه.

  • در صورتیکه دستگاه ظرفیک هفته پس از فروش دچار هر گونه اشکال سخت‌افزاری شود، در مرکز خدمات پس از فروش ریکس تعویض خواهد شد. (تشخیص ایراد سخت‌افزاری بر عهده  خدمات ریکس است و زمان خرید بر اساس تاریخ فاکتور مشخص می‌شود)

خرابی دستگاه

در صورت خرابی دستگاه، خریدار در هر زمان می‌تواند از طرق زیر، خرابی دستگاه خود را به شرکت اعلام نماید:

تماس تلفنی با بخش خدمات پس از فروش شرکت به شماره ۶۷۳۸۶۰۰۰-۰۲۱

ارسال پست الکترونیکی به بخش خدمات پس از فروش شرکت به آدرس support@rix.ir

پس از اعلام خرابی دستگاه از طرف خریدار، کارشناسان شرکت با هماهنگی قبلی حداکثر در مدت ۷۲ ساعت اقدام به تعمیر و تحویل دستگاه می نمایند.

شایان ذکر است که خدمات گارانتی فقط در دفتر اصلی شرکت و یا دفاتر نمایندگی شرکت ارائه گردیده و هزینه ارسال و بازگشت به عهده خریدار می باشد.