آنباکسینگ مایع ریز ریکس

در این ویدئو به به آنباکسینگ مایع ریز ریکس محصول جدید خانواده ریکس به نام مایع ریز خودکار ریکس مدل SD1100 میپردازیم.

محتویات جعبه صابون ریز ریکس شامل موارد زیر است:

-کابل USB به جک آداپتور جهت روشن کردن دستگاه مایع ریز

-سه عدد پیچ و رول پلاک و اتصالات جهت نصب دستگاه مایع ریز روی دیوار

-کلید درب دستگاه مایع ریز

-کارت گارانتی (دارای ۱۸ ماه گارانتی) تعبیه شده روی درب جعبه دستگاه مایع ریز

-دفترچه راهنمای راه اندازی، مشخصات فنی و نحوه کار با دستگاه مایع ریز ریکس

-شابلون و راهنمای نصب مایع ریز

-دستگاه مایع ریز خودکار ریکس مدل SD1100

هر روز موارد گوناگونی از مایع های مختلف با غلظت های گوناگون همچون انواع شوینده ها، پاک کننده ها و ضدعفونی کننده ها در دستور کار مصرفی ما هستند. دستگاه مایع ریز و ضدعفونی کننده خودکار دست ریکس مدل RIX-SD1100 گزینه ای مناسب جهت حفظ بهداشت فردی و همچنین قابل استفاده در خانه (آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی) مراکز درمانی، اداری، آموزشی، مراکز خرید، آزمایشگاه، پایانه مسافربری، فرودگاه رستوران ها و هر جایگاه دیگری که مایع ریز خودکار در آن مورد نیاز باشد است.

صابون ریز ریکس هماهنگ با نیاز شماست…

(۱ الی ۵ مدل تنظیم میزان مایع)

فرقی نمی کند که در چه محیطی از دستگاه مایع ریز استفاده می کنید، منزل یا آزمایشگاه… مهم این است که می توانید میزان مایع مورد نیازتان را خودتان تعیین کنید. با فشار کلید داخل دستگاه نور آبی چشمک زن به شما کمک می کند تا از روی تعداد چشمک ها میزان مایع را از کم به زیاد تنظیم کنید.

مایع ریز ریکس با زبان نور صحبت می کند…

(۵ رنگ نور: سفید – آبی – قرمز- سبز- بنفش)

ارتباط خوب ریشه در فهم متقابل دارد. وقتی که به شناخت درستی از دستگاهتان برسید به راحتی می توانید نسبت به آن پاسخ صحیح بدهید. نور یک زبان ساده بصری است که از طریق رفتار و رنگ آن می توانید آگاهانه نیاز دستگاه را پاسخ دهید.

صابون ریزی با طراحی فوق کم کصرف…

(قابلیت استفاده با برق و باتری)

با توجه به گستردگی مصرف انرژی، شرکت های تولید کننده برای کاهش مصرف و رفاه مشتریان درصدد بر آمدند تا محصولات جدید را هر چه کم مصرف تر طراحی کنند. دستگاه صابون ریز زیر نظر متخصصین به گونه ای طراحی شده که دارای کمترین مصرف نسبت به نمونه های موجود در بازار می باشد.

مایع ریزی سازگار با هر نوع مایع…

(مایع دستشویی، ظرفشویی، ژل ضد عفونی کننده و بتادین)

دستگاه های صابون ریز موجود در بازار به دلیل نوع طراحی دارای محدودیت استفاده از انواع مایع مصرفی هستند و مصرف کنندگان فقط می توانند مایع خاصی داخل دستگاه بریزند. اما تیم تحقیق و توسعه ریکس بعد از بررسی بازار و جهت رفع این مشکل اقدام به طراحی و تولید مایع ریزی کرده که مصرف کننده بدون دغدغه خرابی دستگاه و براساس نوع مصرف، مایع داخل دستگاه را تعیین می کند.

این محتوا را به اشتراک بگذارید، شبکه اجتماعی مورد نظر خود را انتخاب کنید!